when you kiss my nose the feeling shows

Nu har jag så otroligt ont i magen. Det har jag haft sedan imorse då jag vaknade av ett sms från Nicolas.. Han är bakis och vill att jag ska komma och ta hand om honom. Men jag dissade honom igen, som jag har gjort flera dagar i rad nu. Vad är det med mig!? Min mage är så stressad just nu och jag vet inte ens varför. Jag har lovat mig själv att aldrig känna så här igen. Jag ställer krav på mig själv och känner att det är fel att säga nej till honom. Men endå kan jag inte säga ja. Jag är nog rädd för att han ska tröttna på att fråga när jag alltid säger nej. Men jag kan inte förmå mig att träffa honom. Jag vill så gärna men är både rädd och för blyg för att ta steget. Att han bor hemma hos sina föräldrar gör inte heller det hela bättre, men snart flyttar han hemifrån och då kommer jag förhoppningsvis våga ta mig i kragen och pallra mig dit. 

Jag är så förvirrad. Vad är det med mig? Varför blir jag glad av en annan kille när jag och Markus precis har gjort slut. Det var ju bara en och en halv månad sedan. Och jag har inte träffat Nicolas i mer än 3 veckor.. Fan varför känner jag så här! Jag vill vara fri, leva singellivet, upptäcka nya saker. Inte bli kär.. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0