When you break someone's heart, you also break tour own.

Jag ska pallra mig iväg till skolan snart, som förövrigt går skit. Jag måste nog ha IG i hälften av alla ämnen pga att jag bara intresserar mig av fest och killar just nu. Plugg ligger läääängst ner på listan, ush! Men fan jag måste ta tag i det här. Det är massor av saker som jag måste ta tag i. Men vad gör jag istället? Jo skjuter fram det. 

Undrar verkligen hur det kommer bli mellan mig och Marku nu. Det här är så sjukt. Varför går man alltid tillbaks till sina ex? Jag tänker inte göra det den här gången. Men jag vill inte såra honom mer än vad jag redan gjort och han verkar vilja ge det här en ny chans. Trots att jag sårat han så mycket så var det han som tjatade om att jag skulle följa med honom hem, och att det inte behövde vara sista gången. Jag är så förvirrad just nu. Och jag har inte pratat med Nicklas på ett tag heller, det känns också konstigt. Fyfan för det här.

Det är ni som är läsare, vad vill ni att jag ska skriva om i fortsättningen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0