Kåt i bubbelbadet




Oj oj oj. Det har varit helg och jag har inte orkat skriva ner allt. 

Men här är min lördag: Jag var hemma hos Josefin med tjejerna, vi krökade där ett tag och sen delade vi på oss. Jag och Carolina åkte taxi och mötte upp Mikael och Henrik, sen åkte vi hem till någon Joseph och krökade. Men jag minns inget om när vi klev ur taxin, vilka som var där när vi kom dit osv. Haha!. Minns bara att det var samma visa som vanligt, Henrik var lika dryg som vanligt och jag fick ta insiativet igen. När jag väl hade gjort det var han jätte gullig men så fort han hade gått på toa eller något så vågade han inte sätta sig bredvig mig igen. Så det blir jävligt svårt att avgöra om han bara är blyg, eller om han inte vill sitta med mig.

Det slutade iaf med att vi skämade om att vi skulle bada bubbelbad. Så vi gick in i badrummet och sen började han klä av sig, jag som trodde att han skämtade haha! Men ja, vi låste dörren och badade där, nakna! Men det var jätte mysigt. Han hade sån där belysning också så vattnet skiftade i olika färger. Tänk er att bada bubbel bad med en jätte mysig kille, på en fest. I ett mörkt badrum, med röd belysning. Fan vad härligt det var! Haha, sex hade vi såklart också. Lite här och där i hela badrummet faktiskt.. Till en början i bubbelbadet, i vattnet. Snacka om att det gick sådär.. Sen flyttade vi över till golvet och jag red honom. Jävligt hårt kakel golv var det. Så ni kan ju tänka er vilka jävla blåmärken jag hade när jag vaknade. Fyfan säger jag bara, hela knäna! Kommer ihåg att det gjorde så jävla ont men jag orkade inte bry mig för jag hade ju kuk i mig, hahaha! 

Det som var jävligt jobbigt var att det knackade på dörren hela jävla tiden. Så vi fick hoppa upp stup i kvarten och låta folk komma in och pissa, så satt vi där nakna i badet liksom!.. Haha men fan, är man full så bryr man sig inte så mycket. Och speciellt mina kompisar skulle springa in där hela tiden bara för att jävlas och störa hahah.. Trots att det faktiskt fanns en annan toa. 

När vi hade badad klart så kom hans typ 5 kompisar in och jag stog där naken med en handduk runt mig, som jag tappade hela tiden när jag envisades med att få på mig mina kläder. Ena hans kompis stog och sa hur vacker jag är osv osv, är han blåst? Haha.. Jag hade precis haft sex med hans kompis och det tvivlar jag på att han inte visste om. Henrik stog liksom naken med en handduk runt sig bredvid honom, precis som jag. 

Vi satte oss i soffan och han låg med sitt huvud på min axel, och jag låg lutad mot honom också, så deckade vi så haha. Aa men sen gick vi in i rummet och la oss iaf. Och på morgonen sa vi inte ett ord till varandra, dryg jävel haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0