If you're not happy being single, you'll never be happy in a relationship. Get your own life first, then share it.

Oh herre gud!......... Vad har jag nu gjort!? Vad håller jag på mig.. Vad fan tänkte jag med!? 

Igår frågade jag Markus om han ville komma förbi och snacka en stund. Han kom hit och hämtade upp mig så åkte vi runt lite i hans bil och snackade om allt och inget. Vi satt sedan i bilen utanför mig i en och en halv timme. Jag försökte undvika att prata om "oss" för jag vill inte ha något "oss" igen. Men så klart så kom vi inte på samtalsämnet. 

-"Amanda.. Jag fattar fortfarande inte vad som hände den där kvällen? Hur kunde du ligga med honom..?"
-"Jag önskar att jag kunde svara på det!"
-"Kommer du verkligen inte ihåg, eller ljuger du för mig?"
-"Jag lovar! Jag kommer inte ihåg.."
-"Haha..."
-"Jag vet att du inte kan lita på det pga det jag har gjort, men jag kommer faktiskt inte ihåg"

Stämningen blev gensat sämre, men det var inget annat än förväntat. Han började berätta om hur mycket han saknar mig. Att han tänker på mig varje dag. 

-"Ena halvan av mig mig vill bara ha dig tillbaks, och den andra halvan skiker nej är du dum i huvet."
-"..Du skulle aldrig kunna lite på mig igen så det är nog bäst om vi båda går vidare"
-"Men jag vill ju inte gå vidare, jag kan inte. Förlåt för att jag säger det här, men jag vet att det finns bättre tjejer än dig. Men jag älskar ju DIG så det spelar ingen roll."
-" Men Markus, en dag kommer du hitta en tjej som är bättre än mig och som du tycker om."
-"Nej Amanda.. För det kommer aldrig gå. Jag kommer bara jämföra henne med dig."

Ja.. Vi hade en ganska lång konversation och jag vet inte ens vad vi kom fram till. Men det slutade med att vi började kramas när båda satt och grinade. Ush, när han kallade mig för gull gull som han alltid brukade göra när han var min så brast det, då kunde jag inte hålla mig längre. Tårarna bara sprutade ut och jag bara grät och grät. 

Han pussade mig i pannan och jag rös till i hela kroppen, sedan fortsatte han att krama mig. Och sen sa han:

-"Jag kommer börja grina nu.. Kommer du ihåg första gången jag frågade vad du hatade mest? Vi låg i din lillebrors säng, och du svarade att du blir mest ledsen när man är otrogen. Du kanske inte kommer ihåg det, men jag kommer aldrig glömma det. Jag trodde aldrig att du skulle kunna göra så här, det är typiskt din kusin att kunna göra en sån här grej, men det trodde jag aldrig om dig. Jag kankse inte ska kalla det otrogen, men det är enklast så för jag vet inte annars vad man ska kalla det"

-"Ibland blir man övveraskad av personer. Jag trodde inte ens så här om mig själv. Men jag kommer inte ihåg något så jag kan inte heller svara på varför jag gjorde det.."

-"Jag vet att du är en fin tjej, du var ju min tjej så jag vet det. Du är helt underbar, men ibland tänker du inte hela vägen och det är där det blir fel."

Vi pratade hur länge som helst. Det slutade med att jag satt över honom på sätet, sätet var nedåtlutat och han drog tag i mina örhängen och förde mig mot honom. Vi började kyssas och jag bara rös i hela kroppen. Kunde inte sluta, kunde inte vända bort huvudet. Vi kysstes hur länge som helst och jag blev så jävla kåt också. Helt otroligt. Men det är väl så det känns när man återförenas med sin älskade! Det har vi gjort några gånger förut så vi borde veta. Han bad mig följa med hem till honom men jag tyckte inte att det var en sån bra ide.

-"Snälla kan du inte följa med mig hem?"
-"Nej.. Det kommer bli helt fel."
-"Men det här är ju redan så fel det kan bli. Vi håller varandra i händerna, kysser varandra och jag har tagit dig på rumpan och du har tagit mig på min kuk."
-"Åh.. Jag vet.. Men vi kan inte ha sex, det kommer bli helt förjävligt dagen efter när vi båda ska gå vidare."
-"Vi behöver inte ha sex, det kan jag lova dig. Vi skakar hand på det? Och det behöver inte vara sista gången vi ses."
-"Vi kommer ha det, de vet både du och jag. Men Markus det kommer bara bli värre efteråt och det vet du. Du förtränger det bara nu för att du så gärna vill. Vi kommer inte kunna försöka igen för det kommer bara skita sig igen, du kommer aldrig kunna lite på mig igen."
-"Det går alltid att bygga upp ett förtroende."

Det slutade med att jag sov över hos honom. Jag smög in och tog med skorna och jackan in i hans rum. Vi höll på att bli på komna av hans syster men vi klarade oss precis. Sex hade vi också. Två gånger och fy vad skönt det var. Har nog aldrig haft ngt bättre sex i hela mitt liv! Han släppte precis av mig hemma, och innan jag klev ur mig så slängde jag ur mig: -"Jag älskar dig" Han tittade bara på mig förvånat. -"Säg det bara", sa jag. "Jag älskar dig också..". sa han. Och så kysstes vi och jag hoppade ut ur bilen fort som satan så att inget skulle kunna förstöra det vi precis sagt till varandra. Frågan är bara.. Vad händer nu!? Det här var ju aldrig meningen och jag klarar inte av att gå in i ett förhållande igen. Det här är nog en dåligt ursäkt men jag vill vara singel! Och hur ska jag kunna umgås med Markus när hans föräldrar hatar mig?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0