Whats meant to be, will always find a way


Herregud vad hjärtat pumpar snabbt nu.. Jag och Markus har inte pratat sedan den andra november och nu fick jag ett meddelande av honom på facebook där det stog: -"Jag saknar dig hela tiden .." Jag fick panik och sprang ner och försökte kolla på Bingo Lotto med familjen men jag sprang upp lika fort igen. Då hade han skrivit igen -"Sjukt". Jag visste inte vad jag skulle svara men jag skrev: -" Saknar dig med.." För det gör jag ju faktiskt. Även om jag inte vill ha tillbaks honom. Fast just nu vill jag bara be honom komma förbi mig så att vi kan prata lite, saknar att prata med honom. Få hans råd. Hans stöd. Han kärlek.

Gud alltså.. Det känns som att allting blir pankaka. En ända röra! Alltihop.. Allt verkar komma på samma gång, jag tror inte på gud men nu asså.. Börjar jag undra om han jävlas med mig. Om det här är Markus Payback för det jag gjorde mot honom..

Som sagt, What goes around comes around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0