I like to play on the safe side so I don't get hurt

Jag är ledsen men jag har gått vidare. Klart att jag har vissa dagar då jag bara lyssnar på musik och gråter till dom låtar som påminner om han. Speciellt låten som heter Satan i gatan med Veronica Maggio, eftersom att han skickade den till mig och sa att låten säger allt. Men jag mår betydligt mkt bättre nu än för några veckor sedan. Jag har mognat och jag har lärt mig att livet inte är en dans på rosor. Jag har också accepterat att det inte längre finns något mer att hämta hos dig.. För jag har tagit allt ifrån dig.


Jag har börjat snacka lite mer med en utav killarna jag har använt för att komma över Markus, och ibland pirrar det i hela magen när jag är med honom. Han är inte någon jag skulle kunna bli tillsammans med, vill inte ha ett förhållande på ett jävla bra tag. Skulle nog inte klara av att binda mig igen och det vill jag inte heller. Men Nicolas som han heter, verkar vilja ha ett förhållande men jag hoppas att han ändrar sig så att vi kan träffas på helger och så när båda är fulla och vill mysa bort sina bekymmer. Det är bara det att det ligger mycket i bakgrunden som skulle kunna göra att han inte vill prata med mig mer. Men men, jag tror inte att jag har så mycket mer att förlora. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0