Thinking of you

Jag och Katrin har precis bakat mocarutor, även såkallade kärleksmums. Vilket passar bra då jag tänkte på Nicolas under hela tiden hehe.. Jag skickade även iväg ett sms under tiden men självklart så har han inte svarat.. Jag tänker att det var min tur att höra av mig nu, eftersom att han gjort det minst fyra gånger i rad. Inte för att jag ville göra det, jag skulle behöva lite space känner jag. Men jag kände att jag var tvungen eftersom att han frågade mig redan igår varför jag "Leker så svår". På det svarade jag "Jag leker inget sötnos" hehe. 

Vilket jag i själva verket gör.. Haha. Men jag känner inte att jag vill ge med mig och säga att jag tycker om honom än. För det vet jag ju faktiskt inte om jag gör. Ibland önskar man att man kunde skilja på känslor så som man kan skilja på svart och vitt. Men så är det ju inte. Alltså tänker jag inte säga ngt ifall att det skulle bli missförstånd eller något. Och jag vill ju inte ha förhållande heller så det kanske är lika bra att jag inte säger något alls. Varken nu eller sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0