The only reason why people hold onto memories so tightly is because memories are the only things that don't change when everyone else does

Oj vad full jag var igår. Lite roligt faktiskt. Men det intressanta här är att jag fick till det med Spanjoren. Vi hade alltså sex, hemma hos Ted i hans soffa hehe. Och jag fick även smaka lite på Henrik, åh så mumsit det var. Det tog nog mer än en timme innan han ens vågade sätta sig bredvig mig. Han är ju alltid så himla dryg. 

Kvällen började hemma hos Josefin, alla tjejer var där och även hennes syrra o henne kompisar som snodde vin av oss i smyg hela tiden, herre gud snor ungar säger jag bara haha! Sen gick vi vidare hem till Henrik, när jag kom dit försökte jag sätta mig bredvid honom och bara kall snacka lite, men han var lika dryg som vanligt. Efter kanske en timme fick jag nog av det där jävla spelet så jag drog tag i honom och sa "Vafan sätt dig här nu och sluta vara så feg." Han sa inte så mkt utan satte sig bara bredvid. Jag började massera honom och efter några minuter hade jag hans tunga i min mun ;) Jag ville verkligen vara kvar där, det var så himla mysigt men Ted och Spanjoren ringde och sa att dom var utanför, vi hade planerat att efterfesta med dom så ja.. Vi drog med hem till Ted. Där pratade jag mest med Ted, sen gick dom o la sig och jag och Spanjoren låg i vardagsrummet. Han strulade helt förjäves åt helvete.. Men fine man kan inte vara bra på allt haha! Nu för ett tag sen gick dom med mig och Katrin halva vägen hem. Det värsta är ju att Spanjoren inte kan prata svenska så de blir lite svårt att få kontakt hehe han höll om mig en bit på vägen hem och sen gav han mig en hejdå puss också. Trevligt trevligt! Och imorgon åker han tillbaks till Spanien. 

Men.. När jag hade stuckit från Henrik så messade han mig minst 6 gånger att jag skulle komma tillbaks. Åh så gulligt, jag som trodde att han var en sten men han saknade faktiskt mig, hehehhe! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0