Learn to let go of thinngs you canät control.

Jag försöker blogga så gott jag kan. Skulle vara roligt om ni kommenterade lite också!

"Jag älskar dig" Var det sista jag och Markus sa till varandra. Och det var nog inte såååååå bra asså.. Fyfan haha. Katrin råkade säga till en person som umgås i samma umgänse som Nicolas att jag var ute och träffade mitt ex. Det skulle inte vara så kul om Nicolas fick reda på det asså, känner ju inte han så bra ännu men den sidan som han har visat så är han jäääävligt svartsjuk. Men jag håller tummarna! 

Det som är planerat än så länge är att jag ska kröka hemma hos Josefin med alla tjejor. ÄNTLIGEN ska vi alla tjejer hitta på något tillsammans. Efter det får vi se var vi drar vidare men antingen idag eller imorgon så ska jag och Katrin träffa Ted och Spanjoren. Jag kommer antagligen ha sex med Spanjoren hehe! Man vet ju aldrig, får se. Det skulle leda till ennu ett mer problem, antagligen. För det måste jag gömma för Nicolas. Han får inte få reda på nånting!

Min kompis skiskade ett sms till mig idag som löd:Du har blivit så stark på senaste! Det gjorde hela min dag! Jag måste släppa taget helt om Markus nu, jag vet att jag måste. Och jag måste klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0