If you start to miss me remember, I didn't walk away you let me go


Åh så mycket jag saknar honom.. Nu pratar jag inte Markus utan nu pratar jag om Sigge. Jo visst att vi bara hade en kk relation, men sånt spårar oftast ur som dom flesta vet.. När vi fortfarnade träffades så kände jag inte något mer än spänning men det är kllart att man känner något litet extra för en person som man träffar och ligger med, vii har ändå haft jävligt kul tillsammans också! Nu har vi ju slutat att umgås och vi pratar inte ens med varandra längre och det tkr jag bara är för jävla tråkigt, men det är sånt som händer. Saker rinner ut i sanden.. Till en början var det jag som tog avstånd osv, när han började fråga om vi skulle ses och kolla på film och sånt, för det ville ju fan inte jag, jag ville ju för fan bara knullla! Hehe.. Men sen vände det, och då var det han som började ta avstånd från mig. Varför vet jag fan inte men jag kan ju inget annat än att tänka mig att det var pga att jag låg med hans kompis Daniel.. Men jag hade aldrig räknat med att jag skulle känna så här, att jag faktiskt skulle sakna dig på riktigt..

Aja fan.. Misstag gör alla. Det svåra är bara att stå för dom och ta konsekvenserna, men det kommer ju ingen annan gör åt mig så jag för ta den smällen. När jag och Katrin satt på bussen idag så kom vi in på gamla minnen. Då kom såklart Sigge upp i bilen. Vi började prata om första gången jag träffade Sigge och han frågade Katrin efter mitt nummer och sa att jag var jätte söt. Hon sa då att jag tyvärr är upptagen och det tyckte han också var jävligt synd. Allt det där hade jag ju nästan glömt bort. Det roligaste vi har gjort tillsammans måste nog ha varit när vi gick hem till honom mitt i natten, det tog ca 2 timmar.. Det var kallt och mörkt och långt som fan. Vi fick syn på ett par vatten spridare och jag när jag är full är inte att leka med..

-"Titta Sigge! Vattenspridare! Vi måste ju bara springa igen dom!?"
- "Nej för fan är du sjuk i huvet? Det är ju svin kallt!
-"Men kom igen nu vafan, man lever bara en gång, lite kul måste man ju få ha!

Vi sprang in på gården och lekte runt i vattenspridarna, som på en riktig film. Han tog tag i mitt huvud och kysste mig. Och fy vad det kändes som i en film. Vi la oss ner och älskade på gräset medan vattenspridaren sprutade över oss. Vattenspridarna stängdes av utav någon anledning så va drog på oss kläderna och började springa igenom en kohage. Haha! Hela den där kvällen var helt underbar! 

Åh, nu saknar jag honom bara ennu mer.. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt ringa honom men han svarar inte på mina samtal. Jag har smsat och frågat vad han gör, hur han mår, om vi ska ses, och varför han är sur flera gånger men jag får nästan aldrig svar. När jag frågade om vi skulle ses så svarade han inte, trots att han hade svarat innan. 10 minuter efter det ringde min kompis mig -"Sigge frågade nyss om jag ville komma över och se film med honom!?". Då blev det svart. Fan vad arg jag blev. Kanske blev jag svartsjuk.. Men ennu argare blev jag över att han ignorerat mig så länge och sen frågar MIN kompis om hon vill se på film med honom. Lågt tkr jag!

Nu tkr ni säkert att jag är dum i huvudet. Jag låg ju trotsallt med hans kompis. MEN.. Det är inte hundra procent. Jag minns ju inget, och jag tkr att Sigge borde ha pratat med mig innan han bestämde sig för att bli arg på mig.. Lite själviskt tänkande kanske, men ni vet hur det är. Man själv vill ha allting medan man tkr att killen ska nöja sig med det dom har hehe.

Men då är frågan. Om det är så att han blev arg över att jag låg med Daniel.. Vilket jag inte vet men antar eftersom att han har varit konstig ända sedan han fick reda på det.. Betyder det då att han hade några slags känslor för mig? Eller blev han bara äcklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0