Vin fest

Igår var det måndag och jag fick faktiskt inget sex.. Tråkigt tycker jag, men man kan inte alltid få som man vill. Jag och 5 tjejer till åkte hem till en kompis och söp. Det var bara två killar där men vi blev bjudna på dricka iaf så de va nice. Dom hade 2 vin boxar(3 liters) och alla drack hur fort som helst för att hinna bli full innan drickan skulle ta slut.

Hahaha.. Och jag blev nog fullare än vad jag tyckte att jag var igår. Jennys ragg var med, och det kändes som att han stötte lite på mig, la armen runt mig och smygtog lite på mitt lår. Ville bara dra in honom i ett rum och låsa dörren hehe. Men nej det gjorde jag inte, så taskig är jag inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0