Sex och killar.. Efter min och Markus break up


Ligger i sängen och väntar på att Nicolas ska svara. Vilket han säkert inte kommer göra.. Jag måste lära mig att inte bry mig så mycket. Allt det här skrämmer mig.

Här kommer en snabb repetering om hur allt har gått till:
Jag och Markus hade varit tillsammans i 25 månader när vi gjorde. Vi gjorde inte slut utav någon speciell anledning, inte vad jag kunde se i alla fall. Allt började med ett bråk och slutade med att vi gick skilda vägar. Efter en månad började vi träffas igen. 

Efter två månader vaknade jag upp hemma hos en annan kille utan bh. Jag kommer inte ihåg hur jag hamnar där eller vad vi gjorde. Jag kommer i princip inte ihåg ett jävla skit. Jag kommer inte ens ihåg att jag snackade med honom på hela kvällen. Han heter i alla fall Daniel.

Jag berättade för Markus om Daniel. Jag berättade att jag var öm i underlivet men att jag inte kommer ihåg att vi gjort något. Efter det gick vi skilda vägar. I början ville jag inget annat än att bli förlåten, men till slut så orkade jag inte kämpa mer. Jag stog inte heller ut med skammen och jag kom på att jag aldrig mer skulle kunna komma hem till Markus och se på hans föräldrar utan att må så himla dåligt. Jag gav upp. Jag var även lite besviken på Markus eftersmo att han inte var med och omöjligt kunde veta vad som hade hänt. Daniel hade kunnat gjort saker med mig utan att jag ville det. Men jag kan inte svara på något av det där eftersom att jag inte minns något.

Efter.. Omkring en vecka så låg jag med Sigge. Han och jag blev kk:s och låg lite då och då. Detta gjorde jag för att komma över Markus. Jag började festa varje helg och på veckorna för det fick mig att må mig så mycket bättre. Och det gör det fortfarande så det har jag inte slutat med än och kommer nog inte kunna göra på ett jävla bra tag heller.. 

Efter det träffade jag Nicolas på en fest. Eftersom att vi var på en fest så gjore vi inget mer än att strula. Det gjorde vi i soffan framför alla. Vi kändes som ett tyckte jag. Han låg med huvudet i mitt knä och jag lekte med fingrarna i hans hår. Jag sprang iväg för att säga hejdå till Tomas som stog i hallen, och det blev en liten kyss där av misstag. När Thomas och Nicolas hade gått från festen så ringde Sigge och frågade om han skulle hämta upp mig. Självklart sa jag ja.. När vi kom hem till honom så låg vi med varandra. Tre flugor i en smäll.. Men är det inte sånt man gör när man har ett brustet hjärta???

Några dagar efter det sov jag över hos Nicolas, det var en onsdag och jag var full. När jag kom dit så hade han en porrfilm på och jag tänkte - "Gud.. Var har jag hamnat?". När vi kom in i hans rum sa han - "Tycker du om sånt här", jag log och skämdes samtidigt men skämade till det - "Jadå, varför inte.. ?". Vi la oss i sängen och när han märkte att jag var obekväm så bytte han kanal. Vi började kyssas och det ena ledde till det andra. Jahapp, då hade jag haft sex med honom också. En rolig sak som hände var att jag märkte under sexet att han hade bytt tillbaka till porr kanalen igen. Under sexet tjatade han om att jag skulle suga av honom - "Jag har ju redan gjort det, jag tänker inte göra det när du har varit i mig" sa jag. Han gav sig inte utan tjatade tills jag inte orkade höra längre och gick ner i alla fall. Efter ett tag kände jag hur det började rycka i honom och drog bort huvudet lite, men då kommer ju inte fanskapet i hela mitt ansikte och fick springa in på toa med bara ena ögat öppet.. !? Efter den här kvällen kan jag säga att jag inte längre såg någon gullig personlighet alls i Nicolas, jag blev bara äcklad och tyckte att han var ett riktigt äckel. Så honom brydde jag mig inte längre om, även om han ville träffas igen. 

Jag kan inte berätta allt i detalj för då blir det så himla långt. Men några dagar efter det här hamnade jag hemma hos Tomas, och då var jag också full. Jag hade mens men vi låg med varandra i alla fall. På morgonen låg vi i sängen och kollade på tv i några timmar. Jag ville bara gå hem men jag vågade inte ställa mig upp och klä på mig för mina kläder var utspridda över hela rummet. Men det var mysigt i alla fall, han låg och pussade på mig hela morgenen och jag kände mig bekvämare med honom än med något annat engångsligg. Tillslut ringde telefonen och jag var tvungen att gå men jag lovade att höra av mig.

Efter det här hamnade jag på samma fest som Nicolas igen. Han kom fram till mig och sa hej, gav mig en mjuk kram och gick sedan där ifrån. Jag tittade på honom kanske två gånger under hela kvällen. Han satt mellan två tjejer och tittade på mig emellanåt. Men jag brydde mig faktiskt inte ett dugg, för jag vet hur han är. Han ligger med alla tjejer han kan och han är den kåtaste personen som finns på jorden. När jag sov över hos honom så låg det rosa strumpor och tights över hela golvet. Efter ett tag såg jag Henke, jag viskade till Katrin och frågade hur jag skulle få han att prata med mig. - "Jag har ju inte raggat på flera år, nu får du hjälpa mig, vad ska jag säga?" - "Haha, fråga var han bor så kommer ni börja kommunicera". Vafan det kan jag ju inte göra tänkte jag.. Men det gjorde jag i alla fall. Och Katrin hade rätt. Vi satt där och pratade bredvid varandra i soffan och fy så söt han var. Jag såg hur Nicolas ställde sig bredbent framför bordet och bara tittade på oss. Jag brydde mig inte så mycket utan fortsatte att prata med Henke, tills Katrin viskade i mitt öra - "Titta vad Nicolas glor.. Snart kommer han säga nånting" - "Nejdå", sa jag. Men det kan ni ge er på.. Han gick rakt mot oss och klämde sig emallan oss, min och Henkes konversation slutade där och jag tvingades istället sitta bredvid Nicolas. Jag vände mig om flera gånger och försökte prata med min kompis Nicole som satt bredvid mig på andra sidan. Nicolas försökte kyssa mig flera gånger men killen jag ville avsluta kvällen med var inte han. Jag sa åt honom att sluta flera gånger och efter ett tag ställde han sig upp och skrek att han hatar dryga tjejer. Jag brydde mig inte så mycket. 

Alla blev utkastade och jag sprang fram till Henke och frågade om han skulle med på efterfest och han var på. Jag blev super glad och gick och höll om honom hela vägen, men inte visade han ngt intresse inte.. Tomas ringde mig flera gånger men jag var upptagen med att försöka få Henke att bli intresserad av mig så jag gav telefonen till Katrin och bad henne säga att jag var och kissade. Han blev arg och skickade massa sms om att -"Vafan svarar du inte i din fucking telefon för", precis som att han anade nånting. Men det sket jag i, ingen äger mig tänkte jag bara. När vi kom fram till efterfesten var det jag med mina två kompisar och deras dejter. Och Henke såklart. Jag och Henke satt på varsin sida av sängen och han sa inte mycket till mig. Tomas ringde mig och frågade vart jag var nånstans. Eftersom att vi bor på samma stig så bestämde vi oss för att ta sällskap hem. När jag mötte upp honom började han snacka om massa saker som jag inte förstog nånting av. Sen började han tjata om att jag skulle följa med honom hem, men det hade jag ingen lust alls med så jag gick bara hem och sov. Jag gick alltså hem ensam den kvällen. 

Dagen efter var jag och Katrin och mina andra vänner hemma hos Mikael på krök. Där hittade jag en intressant Spanjor. Han kan varken Spanska eller Engelska men Katrin är också spanjor så hon översatte åt oss. Vi kunde inte prata så mycket med varandra så vi tittade mest. Tomas ringde och ville komma dit, jag gav telefonen till Mikael som vi var hos, och så var Tomas där inom några sekunder. Det tog inte lång tid innan han satt där med handen runtomkring mig och tungan i min hals. Jahapp, där var spanjoren förlorad då tänkte ju jag.. Min kväll slutade hos Tomas, hans kompis var också där och dom ville ha trekant. Först blev jag förbannad och försökte gå hem men Tomas släppte mig inte. Han sa att det inte var meningen och att det är hans kompis som inte vet hur man beter sig. Jag gick tillbaks in i hans rum och deckade nästan på en gång. Efter någon timme vaknade vi båda och vi låg med varandra. När jag vaknade så hade han redan vaknat, han låg och tittade på tv och smekte mig lite på sidan. Vi låg med varandra igen och sen gick jag hem och duschade ordentligt. 

Helgen efter det hamnade jag hemma hos Henke med Mikael, Katrin och Nicole. Vi alla var fulla och jag låg med en kille som hade smink på sig. Haha! Jag och Katrin hade sminkat honom under kvällen och det var ju Henke, som jag hade försökt få bli intresserad av mig helgen innan. Mina kompisar sa att han är sån som person, dryg fast han inte menar det. När jag stack förra gången så ringde han upp mig direkt efteråt och bad om ursäkt för att han hade varit så dryg och så ville han att jag skulle komma tillbaks. Men det gick ju inte för då var jag med en annan kille hehe.. I alla fall. Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt låg vi i soffan och kysstes. -" Ska vi gå in i rummet?", sa jag. -"aah", sa han. Vi gick in i rummet och la oss på han luftmadrass. Men det gick ju inte så bra så vi flyttade över till golvet. Efter ett tag sa han -" Det här går inte så bra", -"nej, vi skiter i det här?", sa jag. Han la sig på golvet bredvid mig. Vi klädde på oss och gick ut till vardagsrummet igen. Mikael och Katrin var kvar, -" är ni med på jag har aldrig?", sa dom. Aaaa visst sa vi båda. -"okej.. Vilka här inne har haft sex inom de senaste 15 minutrarna?", Hehe joda vi båda drack..! Vi la oss i soffan mitt emot deras och låg där och bara myste. Det var jävligt trångt men mysigt, då får man ju ligga närmre! Han höll mig i handen och jag nästan smälte. Gud så mysigt det var. 

Dagen efter så smsade Nicolas mig och frågade om jag ville komma och kröka. Jag, Katrin och Nicole hade ingenstans att vara så vi tackade ja. När vi kom dit var det bara Nicolas och Tommy där. När jag kramade Nicolas hej verkade han helt ointresserad. Han satt och läste ut något papper och satt där helt tyst. Men oj oj oj, när han var klar så kom käften igång vill jag lova. När jag skulle ställa mig upp för att gå ut i köket och hämta ett glas så slänge han ur sig -" Ooouf vad vacker du är, och din kropp.. Det är helt otroligt". Jag är rätt blyg när jag inte har alkohol o kroppen så jag låtsades faktiskt att jag inte hörde vad han sa utan fortsatte bara gå hehe. Jag satte mig i fåtöljen som stog längst bort i hörnet trots att det fans plats bredvid honom. Efter en stund kom han och satte sig med mig i fåtöljen. Jag mådde illa som ett svin fast jag inte ens hade hunnit bli full än. Jag hade mått illa hela dagen så jag sprang in på toan och spydde. När jag kom tillbaks så låtsades jag att jag bara hade varit inne i köket och pratat med dom andra som precis hade kommit dit. Han började prata om kvällen då jag sov över hos honom, han hade hört av sin kompis att jag hade berättat om porr filmen för honom. Då skämdes jag.. Men han skrattade bara så det gjorde inte så mycket. Han frågade om jag hade blivit arg och jag sa att jag hatar när man tjatar på en tjej som säger nej. Han sa inte så mycket. -"Jag börjar tycka om dig.. ", sa han. Jag sa inte så mycket utan satt bara där och log, jag hade inget att svara honom. Efter ett tag så sa han -" har inte dina kompisar berättat vad jag har sagt om dig?" 
Jag-"Nej vadå.. Vad har du sagt?.."(såklart hade dom berättat men jag ville höra det själv)
Han-"Nej men att jag tycker du är en så jävla fin tjej.. "(och mer men det orkar jag inte skriva ner)
Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa inte mycket. Men mina kompisar hade ju berättat allt. Vi satt bredvid varanra hela kvällen. Och den där söta personligheten började kliva fram igen, som jag hade sätt innan vi låg med varandra. Han var snäll, omtänksam och behandlade mig som en riktig prinsessa. Han var verkligen super gullig och vi satt och kysstes i soffan hela kvällen. -"Får jag ta en bild när ni kysser varandra", sa Katrin. Jag tittade på Nicolas och han svarade att jag men det är klart. Första bilden blev inte bra, inte andra heller, inte tredje heller, tillslut sa Nicolas -"Vi kan ta hur många bilder som helst, det är bara bra för mig om dom inte blir bra, för då kan vi ta fler". Det pirrade till lite i magen när han sa så. Efter några timmar blev jag jätte hungrig så han åkte iväg med taxi och köpte chips, öl och cigg. När han kom tillbaks frågade jag om en cigg och han sa ja det är klart , du behöver inte ens fråga. Ta hela paketet. Jag frågade om det var säkert men det var det. 

Efter ett tag kom det fler killar dit, en av dom var Viktor. Han hade jag också kysst efter jag och Markus hade gjort slut. Men det sa jag såklart inget om till Nicolas! När killarna kom dit ställde han sig upp och sa att ingen skulle röra mig, att jag var paxad. Jag tyckte att det var lite överdrivet, det var det också. Ingen vågade prata med mig på hela kvällen så om jag ville prata med någon så fick jag ta kontakt själv. 

Tillslut var det inte många kvar. Jag och Nicolas la oss i sängen i rummet. Jag var trött och ville sova, men han började pilla och jag kunde inte låta blir. Jag av honom tills han kom och sen gick vi ut i soffan och la oss. Det var trångt och obehvämt. -" Ta alla kuddar du hittar och ge dom till mig så ska jag göra en mysig säng till oss", sa han. Han la ut alla kuddar på golvet, och där la vi oss. När vi låg där hade vi sex. Katrin och Christian låg bara några meter ifrån oss så efter ett tag gick vi in i badrummet. När vi var klara gick vi in i vardagsrummet och la oss igen. På morgonen låg han och pussade på min rygg och när jag vände mig mot honom pussade han mig stolt i pannan. Vi la oss i soffan och låg där i kanske två timmar. Dom andra var också vakna. Han skämtade redan om att han skulle vara jultomte hemma hos mig på jul, och att han ville ha mig i snygga underkläder i julklapp. 

Mamma skrev ett sms -" Hej stumpan, var är du?". Nicolas röck tag i telefonen på en gång och sa nu ska vi se vem det var som skrev. Innan jag hann se smset bad jag för mig själv att det inte skulle vara någon kille som hade skrivit. Han öppnade telefonen och svarade -" Hej mamma! Jag ligger i sängen med en kille." Jag frågade om han är dum i huvet och han skrattade bara. Men det gjorde inte så mycket, mamma är inte den som blir sur för att jag är med killar. 

Ja.. Här är min historia om killar efter att jag och Markus gjorde slut. Fick inte riktigt med allt eftersom allt har varit så rörigt. Jag känner att desto mer jag skriver desto sämre skriver jag. Men jag har skrivit i en timma nu och jag börjar bli riktigt trött. Så nu ska jag försöka sova och försöka att inte tänka mer på Nicolas! Puss på er alla.

Tkr ni att det är okej att bete sig så här när man försöker lappa ihop sitt hjärta efter ett breakup?


Kommentarer
Postat av: Natalie E

Sv: Jaa, rosa är snyggt! :D

2011-11-17 @ 13:53:47
URL: http://natsuria.blogg.se/
Postat av: emmas

Sånna kritor hade man ju när man var lite :P

2011-11-19 @ 13:39:27
URL: http://emmasbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0